Armani vår- 09

Dom är ju för söta vissa av Armanis baby kollektion, men som sagt vissa. En del känns inte så roliga med stora tryck med armanis text på och vissa har inga speciellt som jag faller för.
Men den rosa/grå randiga klänningen är riktigt fin men tror den är finare i verkligheten och den är dessutom i glansigt material, en finklänning, minsta storleken är 12 månader.
Den andra randiga klänningen är söt men absolut inte värt priset enligt mig, eftersom den känns mer som en basic klänning,där är minsta storleken 2 år.
Men den marinblåa jackan kan däremot inte sluta titta på, den är bara så tuffoch jag älskar detaljerna på den. Den är verkligen i min smak och tänk så söt på lillan den skulle vara. Jag tycker att det är en unisex jacka.
Minsta storleken på den är också 2 år så den skulle vara alldeles för stor på lillan just nu iallafall. Men kommer den på rea en vacker dag så kommer jag slå till, för en dag har hon ju vuxit i den ;-)

Från babyshop

Postat av: Anna

Jag skulle kunna skaffa barn bara för de små söta kläderna ;)!

2009-02-04 @ 13:59:51
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack så mycket! Kläderna var otroligt fina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: