Te i det lugna

Sitter just nu och dricker en stor kopp gott te och smaskar i min en muffins och vindruvor, spanar runt på lite bloggar och kollar mailen.
Det är lugnt och stilla just nu och Elwira har precis kommit iväg till förskolan med pappa.
Sista dagen för veckan som hon är där så jag tänkte ta en städ runda här hemma och även tvätta alla sängkläder  samt kuddar och täcken i våra och barnens sängar.

Idag skulle jag även behöva gå och kolla på någon ny mobiltelefon som jag skjutit upp på aldelles för länge nu... är allt bra sugen på en likadan telefon som M köpt nyligen, en htc- de verkar göra klockrena telefoner just nu, gillar android systemet som de har. satt igår kväll och fick en "snabbkurs" och en uppdatering på mobilfronten av M igår,  jag är ju inte direkt insatt i teknikens värld ;-)

Nej dags att göra ett ryck och sätta på sig kläder och i bästa fall sminka sig lite innan min älskade minsta vaknar!

Ha en toppenbra dag!



Postat av: Carolina - Vinn en prinsessklänning i dagens lucka i min Julkalender

Låter som en härlig morgon!

2009-12-10 @ 10:13:21
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: