Härlig fredag & en htc till mig

God kväll!

Idag har Elwira varit ledig och vi har haft en härlig dag i dag. Gått på promenad och varit i parken och gungat :-) Ludwig sussade got i vagnen så jag kunde ägna all tid åt Elwira just då.
Gjorde en enkel pasta och skinkgratäng till lunch som Elwira glatt mumsade i sig :-)

På eftermiddagen var jag iväg med M och kidsen och spanade på mobiltelefoner, och det blev en htc som jag tänkt- en tidig julklapp till mig själv. Min förra mobil levde sitt eget liv så det känns kul att äntligen äga en ny superfräsch mobil som är klockren.

Har även varit en snabb runda på stan och skaffat lucialinne + rött band till Elwiras luciafirande på måndag. Så nu ska den bara tvättas och strykas, hon kommer vara såå  söt som Lucia =)
Försöker alltid att undvika att gå på stan och shoppa runt längre stunder, känns lite ego att traska runt med henne i vagnen på något vis. Känns som hon är i fel ålder för att uppskatta rundor med mamma på stan just nu, tycker inte småbarn har att göra på stan längre stunder.
Hon vill ju hellre sprina ute och busa inte sitta och åka runt i en vagn och bli uttråkad. 

Ikväll blev det kinamat för min del och nu sitter jag med en mega påse med godis och kollar så klart på IDOL- finalen! Heja ERIK!!!

Hoppas ni har en riktigt trevlig Fredagskväll- kramiz

Christmas cupcake från yankee candle- en given favorit som brinner här hemma jus nu

 


Postat av: sanna

Hejjar oxå på ERIK!

2009-12-11 @ 21:12:27
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

kan du inte låta henne gå bredvid vagnen då? ;) Kanske känns lite bättre för samvetet

2009-12-11 @ 22:24:35
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: