Raw food remmar & nötter

Jag försöker ju undvika godis på veckodagarna, eller snarare Måndag- torsdag om jag ska vara exakt och det går.. oftast ganska bra =)
De senaste dagarna har jag fått dille på naturgodis från exotic snacks, framförallt de salta macadamia nötterna! sjukt gott! har gått och köpt en ny påse varje dag... amnings cravings kan jag kalla det.
Önskar jag kunde äta glass just nu för d skulle jag gensat leta reda på Ben & jerry´s "Chocolate macadamia, låter så smaskigt. 

Ikväll har jag smaskat på ännu mer nötter och provade även på en ny sak för att få slut på sötsuget idag, nämligen hallonremmar som är handgjorda rawfood remmar av aprikoser, hallon och banan- inget annat är tillsatt.
De första tuggorna smakade väldigt skumt men vande mig snabbt vid smaken och sedan smakade det ganska gott. Fanns flera andra spännande varor från det här märket som remmarna är ifrån Renée Voltaire.
Ska absolut prova fler produkter därifrån, finns både på nätet och här i stan hittade jag dom på ICA.

Rawfood remmar

Postat av: Josefine - Glamourmaman

ÅHH, JAG ÄLSKAR OCKSÅ DESSA UNDERBARA NÖTTER SÅÅÅÅ GODA:D



USCH NU BLEV JAG JU SUGEN MÅSTE KÖPA HEM LITE IMORGON, HIHIHI! DU FRESTAR ALLTID MED EN MASSA GOTT;)



<3 <3 <3

2009-12-17 @ 22:18:54
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: Therese

de remmarna såg för goda ut, kanske jag kan hitta dem på ICA nästa gång jag är där. kramar

2009-12-18 @ 08:52:07
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

Naturgodis är ju så gott, älskar rischipsen. Inte så onyttiga som vanliga chips när man vill ha nåt salt :) Men nu i juletid så är det ju lätt att unna sig lite extra!

2009-12-18 @ 15:39:09
URL: http://tezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: