Luftslottet som sprängdes

Det blev inget muffinsbak ikväll, blev alldeles för sent och helt plötsligt var klockan åtta och idol hade börjat.
Så det var bara att hälla upp en mega skål med godis och bänka sig i soffan fortare än kvickt.

Har kollat på circus möller och strax ska vi se "Luftslottet som sprängdes". Jag älskade alla tre böckerna när jag läste dom och tyckte faktiskt den första filmen av boken "flickan som lekte med elden" var bra, fast det går nog aldrig göra en film lika bra som en bok.
Skulle vilja se "luftslottet som sprängdes" också, men bio är inte aktuellt just nu, så jag får helt enkelt vänta tills den kommer ut på dvd.
Nu- movietime med Ludwig och M i soffan- fredagsmys ;-)

Är bänkad i soffan ikväll med en mega godisskål & många mysiga ljus

och lille Ludwig ligger emellan oss i soffan, så mysigt så :-)

Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

vad bra! har klämt lite på den faktiskt och den verkar ju rätt smart. finns det något negativt med den som du märkt av ännu?

2009-12-04 @ 22:40:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: victoria

Mysiga bilder, tända ljus är alltid en riktig mysfaktor :-)



Idag blir det bakning för min del, ska göra lussekatter och pepparkakshus!

2009-12-05 @ 07:33:19
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Katarina

Så mysigt, jag älskar de där hus-ljuslyktorna! En sak jag har tänkt på ett tag; du skulle inte ha lust att göra ett inlägg om inredning med bilder på er lägenhet? Det lilla man har sett verkar lovande ;)



Ha en fin dag, för mig blir det julshopping!

2009-12-05 @ 10:32:18
Postat av: Katrin

Lilla sötnosen!

Jättelik Elwira han är på denna bild.

2009-12-05 @ 19:54:48
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag älskar också alla 3 böckerna, läste första 2 på engelska.. lufslottet som sprängdes har inte kommit ut i usa än så bland de första ja gjorde när vi kom till sverige va att springa till åhlens och köpte den och läste ut den förra veckan :) Tyckte första filmen va ok, hade tänkt se 2an på bio men kände efter första filmen att de skulle va slöseri me pengar. Väntar tills nästa ggn ja e i sverige å kan kolla 2:an o 3:an på dvd.

2009-12-06 @ 18:14:00
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: