Kyla & sömn

I morse när jag vaknade visade termometern -10! så det vara bara för mig att pälsa på mig lager på lager och extra varma plagg till kidzen. tog säkert 20 minuter extra bara att sätta på mig och barnen kläder så jag kom lite försent  till förskolan i morse, men kom dit iallafall =)
Hade dock satt på mig kläder som kanske hade passat bättre för -25 för när jag kom hem igen efter att ha lämnat Elwira så var jag helt svett. Hoppade in i duschen och snacka om att det var en skön dusch.

Sedan ville Ludwig bli ammad och jag var då rätt trött så jag kröp ner med han under mysiga täcken i sängen och så låg jag och tänkte på det jag hade tänkt att hinna med att göra idag när Elwira var på förskolan.
Var sista dagen för henne där idag, och nu är hon ledig i över 3 veckor över jul.
Men istället för att sedan göra det jag tänkt så somnade jag! och sov i två timmar, DET var verkligen välbehövligt kände jag för de senaste dagarna har blivit alldeles för sena innan jag kommit till säng.
Igår var jag helt virrig av trötthet och gjorde massor konstiga saker som att ställa in mjölken i skåpet och höll på att tvätta bort mascaran med aceton (TUR att jag inte gjorde det sista) Var altså inte helt hundra i noppen igår men nu har jag tagit igen lite sömn- himla skönt måste jag säga.

Nu- tillbaka till mina två små och göra goda smoothies!  



Postat av: Jenny

Känner igen det där om att vara virrig av trötthet. Hade själv tvål på tandborsten här om dagen. Det var verkligen tur att det inte inte blev aceton i ögonen för dig, det hade kunnat sluta illa. Skönt att du fick lite välbehövlig vila!

2009-12-17 @ 14:24:08
Postat av: carolina

Ja, AJ, det hade nog känts i ögonen :P En gång när jag var sådär trött ställde jag in ett filpaket i ugnen, haha :P Hittade det någon dag efter, usch!

2009-12-17 @ 14:34:15
URL: http://acarolinas.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Therese

jag är så himla trött Viggo är vaken på nätterna och i natt var han vaken i en timme och låg och sprattlade i vår säng, som en torktumlare och slog mig på käften...typ. När klockan ringde ville jag bara sova vidare........men det var bara att gå upp. kramar

2009-12-17 @ 15:31:12
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Petra

Känner igen den där jobbiga tröttheten,usch ibland kan den vara farligt,minns när Engla föddes jag glömde spisplattan på med kokande vatten o en massa annat konstigt,så det är nog bra man tar igen sig när man kan:)kram

2009-12-18 @ 20:19:05
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: