En fläta en stund

Idag när jag kom hem med Elwira efter förskolan så fick jag till en fläta i hennes hår, som jag för första gången hunnit med att fota =) ja de ryker innan jag ens hinner sätta på kameran i vanliga fall, men förut fick den sitta i kanske 5 minuter!  
Det är supersvårt att fläta eftersom hon knappt aldrig sitter still men när hon kom med en bok och kröp upp i mitt knä var jag snabb som flixten och flätade samtidigt som jag imiterade djur ur boken ;-)

Ewira kör runt med en bil med foten...

kör runt med bilen med höga läten på golvet !

Flätan som fick sitta i en stund i dag, till mammas glädje =)

och där drog hon ut flätan som ni ser...

Postat av: Rebecka

Så söt :) Kramar

2009-12-07 @ 16:41:16
Postat av: Therese

så sött! Viggo har ju tofs och blir kallad tjej här av alla...kramar

2009-12-07 @ 17:31:04
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: