Babysitter

Idag var jag och Elwira uppe med tuppen halv sju i morse så väckte upp Elwira, åt frulle och tog tåget strax efter sju till Stockholm.
Syster skulle jobba idag och jag agerade barnvakt åt Viggo och han tyckte nog det var extra kul idag eftersom Elwira var med. Det gick mycket smidigare än vad jag trodde och det var två nöjda och glada kidz hela dagen och jag fick dem även att sova samtidigt och då satte jag mig en stund på terassen och fick dessutom lite sol på mig, det var SÅ skönt!
På eftermiddagen kom T hem till de små bustrollen och då gick vi en runda på några ärenden som hon skulle uträtta och så var vi och provkörde en McLaren vagn.

Har tagit lite bilder under dagen men batteriet i kameran har dött nu men ska ladda det lite och sedan lägga ut lite pics :-)
 men nu vill jag först ha te och mackor :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: