Provar mammas armband...

I morse hittade Elwira mammas favoritarmband som jag lagt i hallen och de var ju så klart intressanta och hon vår så söt då hon spanade in dessa och trädde på sig dom på sina små armar :-) och hon var så försiktig med armbanden och strosade runt med dom ett tag, helnöjd.  
Jag lät henne få hålla på med dom ett tag när jag kikade på och var framme med kameran men sedan skulle hon även "smaka" på dom och då fick det vara bra, då fick jag ge henne någon riktig leksak som så klart inte alls var lika kul. Skulle aldrig låta henne få pilla med sådana saker som armand som kan gå sönder och fastna i halsen (usch hemska tanke)
Men sådant som inte är leksaker är ju alltid roligast, när hon var mindre var blå ikea kassar det bästa hon visste :-)

Tittar och pilllar på armbanden..

och provar dom på sig själv :-)

usch inte i munnen säger mamma och så var det slut på det roliga...

Postat av: Josefine

soo cute :-D

2009-08-20 @ 23:34:24
Postat av: Elin Grindemyr

Ja, jag bär nog lite för mycket på Max. Alltid till och från bilen och även till och från dagis. Skulle jag inte bära honom skulle vi ju ALDRIG komma fram och han skulle definitivt välja ett helt annat håll.

Idag när jag lämnat honom ska jag bara hem och lägga mig i sängen och försöka vila. De behöver vi!

Såg kommentaren om ngn som frågar varför "vi" har barnen på dagis. Då skulle hon väl tycka jag är dum i huvudet då? jag jobbar ju inte äns en gång nu. Utan går på havandeskapspenning fram till BF. Barnen har ju de superkul på dagis och vi är höggravida. De handlar om några timmar per dag, så dom struntar vi i tycker jag =)

Hoppas allt är bra! Kram

2009-08-21 @ 08:14:41
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Emilia

Va långt hår hon har fått!



<3

2009-08-21 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: