Måndags förmiddag

Igår hade vi superkul på grönan och extra kul att få se Lady gaga live så klart och hon var riktigt grym på scen :-)
och vad glad jag blev att jag blev bättre till eftermiddagen och kunde följa med efter att ha legat helt utslagen mer än halva dagen.
I dag känner jag mig som tur "som vanligt" och ingen järnbrist som spökar helt plötsligt.
Det blev ju rätt sent i går och jag är inte direkt snabb med att komma i säng på natten men efter duschen i går natt så blev jag faktiskt riktigt trött och sovit som en prinsessa.
Elwira vaknar inte direkt tidigt så jag kan nog kalla att vi fick sovmorgon i morse här hemma, skönt skönt.
Var så mysigt att komma hem i går och det första jag gjorde var att gå in och titta på våran lilla tjej som låg och sov så sött, utsträckt och med armarna rakt ut, finast i värden.

I dag ska jag jobba och ska börja göra mig iordning och äta innan. M och Elwira åker förmodligen ut till farmor och farfar i dag igen, det är så fint väder här nu och det är bra för Elwira att få vara där ute och bara få ha det bra med sin far :-)
Dom är så himla söta ihop dessutom, jag bara smälter!

Hoppas ni fått en bra start på veckan! Kram och hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: