Mama shorts

Beställde dessa mama shorts som jag visade här  (länk) som kom för ett tag sedan från Asos.
 Dock finns tyvärr inte min vanliga storlek på mama plaggen på asos så jag får nöja mig med en större size.
Supersköna är dom men dock lite stora, får gå och dra upp dom så de inte hasar ner, men det finns hällor i dom så jag kanske kan sätta ett skärp för dom är verkligen superbekväma, och ingen hög mudd som det är på de flesta andra mama plagg som jag avskyr. De ser nog inte så stora ut, utan det är något som mer känns :-)


Postat av: Stina

Superfina! Det syns inte att de är förstora, men ett skärp är nog en bra idé. De funkar ju även med leggings under senare i höst.

2009-08-12 @ 08:08:53
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: rövarmamman

de sitter skönt på di tycker jag:) asos har fina mammaplagg:)prisvärda, hoppas du får en fin da:)

2009-08-12 @ 09:44:18
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: