Mama blå jeans med dragkedja nertill

Det är mycket blått här på bloggen idag, blåbär & paj, min blå klänning från polarn o pyret och nu ett par blå mammajeans ;-)

Har kikat ett tag nu på mama jeans men det är svårt att hitta några som känns rätt, har tänkt beställa från topshop men det är lite svårt med storlekar just på jeans över nätet, jag vill helst prova först.
Efter jobbet idag gick jag in på H&M en sväng för de är den enda butiken som har öppet lite längre än övriga stan, bra när man själv jobbar där.
Hittade ett par snygga mama-jeans på H&M som inte alls ser ut som sånadär tråkiga typiska jeans som H&M brukar ha (H&M trend är dock ett undantag, men de säljs inte här)
De här är mjuka och sköna och inte superhög mudd som jag lätt ka vika ner utan att det känns obehagligt.
Gillar även dragkedjorna nertill som detal- helt i min smak nu när jag är höggravid och mina vanliga jeans är omöjliga att knäppa

Postat av: Sandra

Såg dom igår! Dom jättefina för att vara ett par mamma jeans.. Tycker också det är svårt att hitta!

2009-08-29 @ 22:30:14
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: ullisar

hennes har riktigt snygga gravidjeans tycker jag. resten av mammakollektion ger jag däremot tyvärr inte mycket för...

2009-08-30 @ 23:07:59
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: