Konstig känsla

Jag och M har varit en stund på förskolan med Elwira och sedan var det dags att säga hej då. Idag ska hon nämligen få vara där i två timmar utan oss och så ska vi komma tillbaka till lunchen och äta där med henne för första gången.
Känns jättekonstigt och tyst här hemma nu när det bara är jag och M, har ju aldrig knappt hänt förut!
Lite ledsamt på något sätt känns det men ändå bra för hon verkar minst sagt trivas.

Jag ska städa lite här hemma och har slängt in en tvätt med sängkläder, skönt att ha sådant fixat till helgen för då jobbar jag och det är skönt att komma hem till ett rent hem :-)

Det är toppenfint sommarväder här nu även om det kändes lite som höst i morse så har (som tur är)den känslan försvunnit nu.

Trevlig helg!

Postat av: Carolina

Så skönt att hon verkar trivas!

2009-08-14 @ 21:53:14
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: