Jobb & ekonomi

Idag har jag jobbat- så skönt vill jag lova, har bara jobbat två dagar i veckan eftersom jag mått dåligt så det var bra att det blev en extra dag. Man blir ju inte direkt rik av att bara jobba heltid och snart kommer jag vara mammaledig igen och det gör inte plånboken fetare direkt.
Jag längtar till att jobba mera och tjäna mera, men just nu är det omöjligt och nu ska jag bara njuta av tiden som gravid och sedan av mammaledigheten men efter det ska det bli andra bullar med jobb & ekonomin men det är ett tag dit så nu är det en sak i taget som gäller.
Försöker glädja mig åt  att jag faktiskt har mat på bordet och tak över huvudet och att vi är friska :-)

Nu ska jag fixa iordning lite middag här hemma men återkommer snart igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: