I morgon blir det "träning" i Sthlm

Idag har jag varit och jobbat och efteråt gick jag på stan en timme och shoppade lite kläder till Elwiras "dagisgarderob" lilla hjärtat trivs som fisken i vattnet och sköter sig galant på förskolan och det känns bra att kunna ha henne där nu.
Att hon skulle vänja sig vid att vara där var ett av våra "mål" innan bebis nr 2 kommer och det verkar ha gått vägen redan.
Hon har börjat sova lika länge som hon gör här hemma i vagnarna på förskolan nu, så det är toppen att hon även får sömnen hon behöver också, och jag tycker det är så bra att dom sover ute i en "varsin" större tvillingvagnar som finns på plats där.

I morgon är jag ledig, eller inte "ledig" direkt för jag ska åka tidigt på morgonen med Elwira till Stockholm hem till syster T och passa Viggo över dagen medans syster är på jobbet, så det blir full fart i morgon med en liten med spring i benen och en viss liten kille som kryper runt för fullt :-) bra att få lite "träning" för mig som snart kommer att ha två små ;-)

Ska förbereda lite frukost och lägga fram kläder till mig och Elwira och lite andra prylar så det går snabbt på morgonen i morgon utan stress innan tåget vi ska hoppa på går.
Blir lite tidigare ikväll tror jag nog, för i morgon kommer jag behöva mina krafter :-)

P&K!

Postat av: Rövarmamman

svar: Vad härligt, det är så otroligt fint att få närvara på bröllop:) Hoppas du haft en toppen dag!//

2009-08-24 @ 20:48:58
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: