Hemma till värdens bästa hem!

Idag har jag jobbat från lunhc efter vi varit hos förskolan jag och M med Elwira och har nyss fått i mig lite mat.
det är så himla roligt att komma hem för Elwira verkar bara bli gladare för var dag och änu mera mysigt. När jag kommer innanför dörren så möts jag av värdens glädjeskrik och hon bara skrattar och är helt vild och glad :-)
Sedan när jag sätter mig ner på knä så brukar hon ibland dra upp min dröja och så pussar hon magen! sååå himla söt! och sedan brukar hon så och krama mig en massa bakifrån, åh jag bara smälter!
Vilket lyckopiller hon är, det är helt otroligt! och vilken energi det ger mig även när jag känner mig trött.
Jag förstår nu verkligen vad Elwiras farmor sa till mig häromdagen att barn håller en ung :-)

Nu ska jag göra fruktsallad är så sugen på det och med olika sorters plommon i- mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: