Akupunktur kanske?

Hallå hallå!

Oj vad dagarna går extra fort nu när vardagen rullat igång på allvar med förskola och jobb, allt tar mer tid än vad man tror, ska bli ännu bättre på att planera min tid även fast jag tycker jag är rätt duktig på det och min kalender används flitigt.

Ikväll har jag jobbat till stängning och det har gått bra förutom att jag varit så himla varm i kroppen till och från samt känt av min irriterande huvudvärk som jag haft i flera dagar nu, inget vidare alls vill jag lova.
Mina "härliga" svett- attacker beror ju på graviditeten men huvudvärken vet i tusen? Jag får den sömn jag behöver och äter bra och stressar inte i onödan och har inget som jag går och oroar mig över så jag kan inte alls sätta fingret på vad det kan vara? funderar på om jag skulle prova på akupunktur ? det är något jag aldrig provat tidigare, kanske kan hjälpa...

Efter jobbet var jag och handlade lite snabbt och hämtade ut två paket. Det var lite trist att komma hem ikväll, eftersom Elwira redan sov då, gillar inte att inte kunna säga godnatt vissa kvällar då jag jobbat :-( men hon sov sött som vanligt och jag var inne och tittade en lång stund på våran fina tjej.
 I morgon ska de på en liten utflykt till ett närliggande ställe med park mm och vara borta hela dagen, så det kommer hon tycka är spännande :-) liten matsäck ska jag packa till fikastunderna samt ombyten i hennes fina mini kånken från fjällräven.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Postat av: Therese

jag ska kolla med R om hon kanske kan hjälpa dig det är nog från nacken som gör det. kram

2009-08-26 @ 22:30:30
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är rätt vanligt med huvudvärk under graviditeten speciellt i början :-( Hoppas att den går över för dig.

2009-08-27 @ 08:30:21
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: