Bröllops fix och sko problem

Tänk att snart är det dags, min äldsta syster gifter sig, nu på Lördag! Det är lite ytliga ting vi här hemma måste fixa med innan det är dags för den stora dagen och det vi har kvar att köpa/göra är följande:

Elwira:
 *Hennes  klänning är beställd hoppas bara den passar annars måste jag fixa en plan B!
 * Gå till frisören och göra något åt hennes busiga troll- kalufs
 * Nya strumpbyxor + strumpor med spets
 * Vita skor/sandaler

Marcus:
* Kostym
* Skor (?)

Jag:
* Frissan!! (det är kris)

Det "svåra" är egentligen det här med skor till Elwira, eftersom det egentligen är helt fel årstid att köpa ett par vita sandaler då de enbart kommer användas på bröllopet så får de inte gärna kosta så mycket.
hade det varit i början av sommaren hade det ju inte spelat så stor roll då skulle vi kunnat köpt ett par vita sandaler och kunnat använda dom längre än bara på bröllopet....
Vi var på stan i dag och spanade men det är så ut plockat just nu så det var inte det lättaste, hittade inga alls som passade och då var vi i alla barn-sko butiker här i stan.
Funderar på att köpa ett par klassiska vita "max" kängor som ändå skulle passa till klänningen, känns inte som det finns så mycket andra alternativ? svåra i-lands problem...

Postat av: *Trude*

Hihi, vad söt och cool Elwira ser ut i de stora glasögonen:-).

2009-08-17 @ 18:32:54
URL: http://trudes.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

svar:Nä nu e de inte långt kvar, mys!!! Ja jag minns de som igår;) nattamningarna, men de härliga e att man inte är så trött fast man blir väckt varann timma! Hoppas du får en fin kväll. O angående lilla R så hoppas jag att hon sover till halv sju imorgon som hon gjort innan ;) kram



pssst, kan tipsa om tunna super fina vita leggins med liten spetskant längst ner från Lindex och min Ronja hade vita små skor från HM när vi gifte oss nu för 2 mån sen, inte så dyra ;) går o traska runt i som inneskor annars ;) lycka till!

2009-08-17 @ 18:59:26
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Sandra

Turkiska yoghurten med jordgubbssmak var jätte god! Ja det är bra med matsedel men svårt ibland att komma på något, blir lätt samma sak tycker jag. Hoppas ni hittar några skor, tycker också det är urplockat!

2009-08-17 @ 19:51:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: