Ny vecka och påsk

Vaknade i morse av solen som strålade in genom fönstret, det är härligt med solen men inte alltid lika trevligt att få den i ögonen på morgonen. Idag ska M till ikea och köpa rullgardiner till sovrummet, för det är på tiden.
Senare idag har jag en tid hos farbror doktorn , för jag mår tyvärr fortfarande inte 100. Så jag får se vad som kommer sägas där.
Påskveckan är här och jag har bara tre arbetsdagar den här veckan, men kommer förmodligen inte jobba om jag mår som jag gör nu tyvärr. Väldigt tråkigt måste jag säga.

M är ju pappaledig nu och han har fixat paj och sallad lill lunch, mums! jag börjar bli lite hungrig nu, gick upp med Elwira och M vid sju i morse och åt frulle.

Hoppas ni får en härlig påskvecka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: