Jackor från Villervalla & Polarn o pyret

Jag uppdaterade Elwiras ytterkläder idag med en vindjacka från polarn o pyret som jag tycker är kanonbra. Hon har använd dessa jackor innan och jag tycker det är en perfekt året runt jacka och dessutom är dom snygga.

Var och letade efter en mössa idag på ett annat ställe som heter Moa &Max men den jag ville ha var tyvärr slut i Elwiras storlek. Upptäckte istället villervallas denim kollektion och blev tokig i allt! det fanns en kjol, overall, jeans, klänning, mössa och så den här jeansjackan. Jag gillade allt men föll mest för jeansjackan som jag köpte och så jeansklänningen som jag bara måste kika närmare på.
Bestämde mig för jeansjackan i samma sekund som jag såg den för den är SÅ fin och jag ville hitta en snygg jeansjacka till Elwira, och så hittade en när jag minst anade det. Jag har en liknande som skymtar på högra bilden i min header, så jag och lillan kan matcha också :-)
 Jackan är också supermjuk i tyget och med andra ord helt perfekt, tänk vad söt till en klänning exempelvis!

Vindjacka från p.o.p

Supermjuk jacka från Villervalla

Postat av: Anonym

visst e deras jeanskollektion fin!! Jag köpte klänningen till min dotter, kunde inte motstå, hon e så söt i den!

2009-04-29 @ 21:21:54
Postat av: elin

Vilka söta jackor :)

2009-04-29 @ 21:38:15
URL: http://elinjacobsson.se
Postat av: maria

Villervallajackan ska ja nog åxå slå till på. Superfin. Fodrad?

2009-04-30 @ 06:07:47
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Erika

Anonym: ja jag skulle kunnat köpt upp hela kollektionen om plånboken tillät :)

2009-04-30 @ 10:36:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Bente

hej gumman saknar dig som en tok när jag ser alla härliga bilder på Elwira, vi måste hänga i snadlådan snart med våra små sessor. Har med en del kläder från Villervalla till Tilde finns massa super fina bodys till lill knodden i magen :) puss

2009-04-30 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: