Tankar energi

Jag är ledig nu och det var verkligen välbehövligt känner jag. Blir så trött nu med liten bebbe i magen och jag behöver verkligen vara ledig då och då för att orka och tanka energi och så ska jag se till att somna en stund på eftermiddagen då även Elwira sover.
Min chef frågar jämt och ständigt hur jag mår, och det känns skönt att hon bryr sig. Sa som det är att jag mår fortfarande illa till och från och är trött, men nu fungerar det helt okej och jag trivs med att jobba.
Hon sa att jag iallafall såg pigg och fräsch ut, så det var väl ett plus, att det inte alltid syns hur jag egentligen mår i bland :-)

 Har lite smått och gott och fixa med idag men vi tar dagen som den kommer och nu ska jag lägga mig i soffan med ite läsning som jag har att ta igen och sedan kila en sväng på snabba ärenden på stan.

Ha en bra dag!

Postat av: Maria

Ja- det är viktigt med energi..å viktigt att må bra och ladda upp sej när man bär på en liten bebe :)

2009-04-29 @ 10:22:38
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Frida

Du måste tänka på att ta hand om dig oxå... skönt med en chef som bryr sig det är viktigt!! Hoppas att du får en skön vila & att du hittar det du ska på stan..

Kram<3

2009-04-29 @ 12:43:35
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: