Söndag & besök

Idag är jag ledig och det är en perfekt dag om man tittar ut! Mormor, morfar och moster R kommer hit runt lunchtid idag och då får Elwira visa sig när hon går :-)
Har inga speciella planer när dom kommer hit, vi ska bara umgås, äta och njuta av solen idag.
Nu ska jag ta tag i lite tvätt innan dom kommer, så jag har det avklarat och bara kan vara sedan resten av dagen.

Känner att det var en efterlängtad ledig dag idag!

Postat av: Ingela

Mysigt med besök av familjen!



Sv: He he, brillorna sitter inte på några längre stunder, jag passade på att ta kort när de satt på, i 20 sekunder ;-)

2009-04-26 @ 10:06:04
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: ullisar

visst är det så att tiden som "ledig" med sitt barn blir mer värd när man börjat jobba? iaf uppskattade jag mina föräldradagar enormt när jag fick börja arbeta hemifrån - då var EmmaLi knappt åtta månader.

2009-04-26 @ 14:46:49
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: