Med Elwira i rummet intill

Godmorgon! eller god eftermiddag kanske man säger nu :-) Jag har fått en skön sovmorgon i morse och ätit en riktig brak- söndags frukost och suttit och mumsat länge länge, jag älskar verklgen rejäla frukostar!
Solen skiner så härligt och det verkar vara varmare ute idag än igår, härligt! Jag ser att en av våra grannar har satt sig här ute för att sola, ser riktigt skönt ut måste jag säga.

Att ha Elwira i sitt rum i natt gick hur bra som helst, hon sov hela natten som vanligt utan konstigheter. Jag vaknade av hennes "föredrag" som hon brukar hålla på morgonen då hon "pratar" en massa och grejjar runt och bökar i sängen och tillsist hörde jag dunset när hennes giraff blev utslängd ur sängen- precis som varje morgon, haha! 

Det hade nog varit svårare att få henne sova själv när hon blivit ännu lite äldre och med er egen vilja kanske? och så ville vi att hon skulle sova i eget rum innan hon fyller ett år + innan lillbebis kommer men det sistnämnda är ju ett tag kvar, men som man säger; tiden går fort =)

Ha en härlig och förhoppningsvis solig Söndag!

Postat av: ✿ Perla ✿

Mina har sovit i egna rum sen innan 5 mån ålder ;-) Så himla skönt att slippa störa varandras sömn!

Trevlig söndag :)

2009-04-19 @ 11:08:36
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Mina fick flytta ut innan de fyllde ett, då sov vi alla mycket bättre också för att man inte störde varandra. Skönt att det funkade bra för er inatt!

Önskar dig en härlig söndag!

2009-04-19 @ 11:57:56
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: ullisar

gött å höra det gick bra!



jag tror det nog kan funka olika för olika personer men Maali flyttade också till eget rum innan fem månader. för oss var det jättebra att inte störa varann, men om vi haft det mer mys (läs: mindre gråt) under dom tidiga månaderna så hade jag kanske haft en annan inställning...



tjo!

2009-04-21 @ 00:25:28
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: