Matthew Williamson för H&M

Har hittat en klänning som jag verkligen skulle vilja ha ur Matthew Williamson's kollektion för H&M men när man klickar på klänningen på H&M:s hemsida så står det "den här varan finns inte i ditt land" var även flera plagg som det stod så om, men det stod inte så om alla plagg.
Så har de väl inte gjort på de tidigare kollektionerna? att  de visar de plagg som inte kommer säljas här i Sverige?
Så störande är det iallafall. Min gravidmage hade varit så fin i den klänningen (det är ingen av dessa nedan)
Älskar förövrigt alla härliga färger och de superkvinnliga plaggen!

Update: Nej, jag vet att de inte kommit ut ännu men det verkar som de visar plagg som inte ens kommer komma hit till Sverige. För om man klickar på vissa andra plagg så står det vilka butiker i Sverige som plagget kommer finnas i.



Postat av: Anonym

de har väl inte kommit ut ännu..

2009-04-16 @ 17:01:06
Postat av: Erika

Update: Nej, jag vet att de inte kommit ut ännu men det verkar som de visar plagg som inte ens kommer komma hit till sverige. För om man klickar på vissa andra plagg så står det vilka butiker i Sverige som plagget kommer finnas i.

2009-04-16 @ 17:51:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: sarah

Dem finns i butik fran 23 april!!!!

2009-04-16 @ 18:19:40
Postat av: Erika

Sarah: Jo, jag vet det men det var inte DET jag skrev om...

2009-04-16 @ 20:06:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: