Kvällen kom fort

Sådär ja nu har jag busat och gosat med Elwira och tillsist nattat henne. Hon har ju varit med pappa idag på "äventyr" när jag har jobbat. 
Har suttit och betalat in räkningar, kollat posten och plockat lite här hemma och nu ska jag bara vara en stund och sedan väntar ett efterlängtat bad tror jag allt.
dagarna  går verkligen ännu fortare nu när man börjat jobba igen, det gäller att planera tiden väl. Även fast jag inte jobbar 100% så är det fortfarande "nytt" för mig att jobba igen, men roligt!
Det är skönt att jag faktiskt hinner med att äta hemma på lunch rasterna, för det är trevligare att äta hemma + att jag hinner få en skymt av Elwira och M dessutom.

Nu ska jag öppna paket som M hämtade på posten idag åt mig :-) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: