Hos doktorn?

Nu så känner jag mig någorlunda pigg, har vandrat runt som ett spöke utan energi hela förmiddagen men nu mår jag lite bättre.
Har nyss varit iväg på en kort promenad och postat lite brev och paket. Den promenaden räckte för mig idag känner jag för nu är jag helt yr igen.
Jag var ju hos farbror doktorn i går och jag tänkte skriva lite mer om det lite senare hade jag tänkt. Så kika gärna in är lite senare idag så ska jag ha samlat ihop ett par (många) rader.

Kram!

Postat av: Trude

Vad fin du är idag som alltid:-). Ska bli spännande att höra hur det gick hos doktorn, jag hoppas verkligen att det gick bra!

2009-04-07 @ 14:13:51
URL: http://trudes.blogg.se/
Postat av: ullisar

men Erika!!! här slöar jag i mitt bloggläsande å så tjoff; avslöjar du en sån här underbar nyhet! åååh! jag blev alldeles löjligt glad för er skull! shit va kul! och det här blir VM i utropstecken!!



så smart att ha barnet tätt tycker jag! - om man har en "enkel" kiddi vill säga, och det verkar ju Elwira vara. fast... haha! det kan ändra sig tills ettåetthalvårsdagen!!



superkul att få läsa dina dagboksanteckningar också :)



nu ska jag följa din blogg ännu tätare! här får inte missas en sak!



ps. ehum. är det pga det här som ni inte ska sälja buggan kanske? ;)

2009-04-09 @ 00:50:56
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: