Helgen kan komma

Så skönt det var att komma hem idag för även om det är kul att jobba så känns det alltid lite surt vissa dagar då solen skiner ute och sjäv är man inne och jobbar, speciellt såhär när våren har kommit på allvar och jag är så beroende av energin som solen och värmen ger.
Men jag tänker också på att jag faktiskt ska vara glad som har ett jobb i dessa kristider. Många som får sparken och det kan vara extra svårt att få jobb. Så jag är glad att jag har ett jobb att gå till och som jag trivs med. 

M har varit med Elwira och farfar och storhandlat idag, Elwira fick sitta i vagnen och bli runtkörd med farfar och det var tydligen kul tyckte hon. 
Det var skönt att komma hem och han bunkrat upp med blöjor och mat. Mycket frukt och massor olika pålägg från  charken hade han bland annat köpt, så då blir jag extra nöjd =) Helg feelingen börjar komma för mig nu, skönt!

Snart ska vi äta räkor och andra smaskiga ting tillsammans med det, och jag är så sugen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: