Besök med buller och bång

Blev väckt av att M pratade med pappa i telefon i morse som stod utanför våran port, jag trodde inte dom skulle komma så tidigt men det hade tydligen mamma sagt i telefon men det hade jag missade det helt.
I varjefall så fick jag och en nyvaken Elwira med rufsigt hår gå upp och äta frulle medan de brakade in här hemma.
R var precis hemkommen från Canada, så hon hade jetlag men såg pigg och fräsh ut som vanligt ändå.
Är avis på hennes naglar som är perfekt salongs gjorda, lagom längd hade de dessutom.

När dom är här så är de är hel tokiga i Elwira, nästan som besatta men det är kul att dom är så glada i henne.
Fast det är iofs ingen som kan motstå lilla sessan, för hon är en gudomligt söt och glad liten tjej.
Pappa var tvungen att åka rätt snart han kommit, för han skulle åka vidare upp till norrland idag så han hade en lång bilresa framför sig.
Var och kollade i lägenheten idag och idag var tapetseraren där och lagt papp på alla golv och hade börjat med att riva loss gamla tapeter, så nu händer det saker där, spännande!
Sedan lunchade vi på stan, stekt fisk för min del, och det satt fint.
Lite senare på fm efter vi varit hemma ett tag så gick vi till butiken och kollade, ma hade nämligen aldrig varit där och sett.
Sedan vart det bråttom, R kollade på klockan och då var det mindre än 15 min tills tåget gick hem till Norrköping och dom hade inte hämtat ut deras biljetter, så dagens motion blev power walken till stationen, men de hann med nöd och näppe som tur var. 

De hade med sig kantareller till mig med, så nu ska jag först ta en dusch och sen ska jag äta smörstekta kantareller på rostat bröd,mums vilken delikatess va!

Kram!


Postat av: Amanda Eklund

Hjälp mig med att knäcka kissie med att inte vinna på gratismakeup igen. Hon fick mobilen tycker du hon ska få datorn också? det tycket inte jag så tryck bara på denhär länken och bli medlem!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=94697

2008-09-04 @ 23:13:36
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: queenpeach

åh vad gott det där lät!Kolla gärna in min blogg och webshop :D

2008-09-05 @ 06:43:56
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: