Härliga Fredag

Sitter just nu och har precis avslutat en snabbis till frukost, gick upp strax efter nio när M och Elwira vaknade. Vi ska gå iväg här strax och strosa i lite butiker på stan + att jag har en lista jag måste gå efter för lite plock som är slut, så apoteket, life och H&M är ett måste idag.
Och så är det ju "Glamour weekend shopping" nu och jag skulle vilja använda rabatten (20%) på Indiska idag.  
I September numret av GLAMOUR så finns det lite fler rabatter att ta del av.

Nej nu måste jag göra mig klar här, jag är ju inte lika snabb som M att göra sig iordning ;-)  

Postat av: Madeleine

Alltid härligt med rabatt-erbjudanden =)



Ha en underbar dag!

2008-09-26 @ 09:46:37
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: