Tack för idag, slut för idag

Den här dagen har verkligen bara flugit iväg! Mormor, morfar och syster R har ju varit här hela dagen och åkte hem efter åtta nu på kvällen och vi har inte gjort så jättemycket men tiden rann iväg vilket som.
M jobbade idag så han "slapp" vara hemma när mormor sjöng för Elwira och allt ståhej runtomkring.Mot kvällen blev det riktigt kinkigt med Elwira, var inte alls glad men jag tror det berodde på att hon bara hade sovit en gång och då i mindre än 20 min så hon var förmodligen jättetrött, för man kan ju inte sova när det händer saker hela tiden- då kan man ju missa något tycker hon ;-) kan också vara så att det är någon tand på väg upp dessutom, för hon tar med fingrarna eller något gosedjur på samma ställe i munnen nu.
Bra att pappa hjälpte till med våra gardiner i alla fall- tack pappa! Lasagnen och äppelkakan var toppen- så skönt att bara värma upp och slippa laga någonting, det var guld värt.
En liten kvälls promenad gick vi också, mormor och morfar drog iväg med Elwira innan jag och R knappt hann blinka, de tycker om att dra vagn.

Dags för ett bad för min del och sen krypa till kojs, är nästan lika utmattad som Elwira, lilla hjärtat.

En trevlig Lördag har jag haft- tack för att ni kom! *Puss*

Enda gången Elwira sov på hela dagen, var här i vagnen

Pappa med spik i munnen och i full färd att sätta upp våra gardiner

Elwira får flaska av syster R

Elwira i mormors trygga famn, jättekul med alla sånger ;-)

Mormor & morfar drar iväg med Elwira i vagnen :-)

Postat av: A H R É N

Socker söt!

2008-10-26 @ 11:36:15
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: