Morgon bad

Är en ganska ny vaken och ny badad Erika just nu. Det är regnigt och trist väder här och jag var jätte frusen när jag vaknade i morse så jag tänkte att jag skulle bli lite piggare och varmare av ett bad med lite citron olija i vattnet, och oj vad skönt det var, höll nästan på att somna om.
Har svept in mig nya morgonrocken från H&M som är så mjuk o go, älskar volangkanterna nedtill och i ärmsluten samt fickorna på den. På fötterna är de lite varmare hello kitty strumpor som gäller.
Nu är det dags för lite sen frukost här hemma. Lyssnar på den här låten just nu, var ett tag sedan jag hörde den, love it.

Postat av: Ellinor

När köpte du den där morgonrocken= Har kollat efter den på H&M, men inte hittat den!

2008-10-11 @ 11:22:53
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Diana

Så otroligt vacker blogg!Så snyggt! Härlig blogg! Kolla gärna in min blogg också som snart fyller en månadg! :) Kram

2008-10-11 @ 12:48:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: