Shoppat på tradera

Har shoppat den söta vind jackan samt fleece jackan från P.O.P på tradera, och båda såldes oanvända med lappar kvar så de var helt nya och oanvända. Jackan används flitigt just nu och fleece jackan har inte tvättats ännu. När det kommer bli kallare så kommer den vara perfekt under jackan nu i höst.
P.O.P har ju lite större storlekar, så dessa kommer hon inte växa ut direkt, för dom är lite stora  just nu, men på vindjackan så har jag dragit de elastiska banden i jackan, så då blir den lite bättre.
Gillar den här rosa nyansen bättre än den mörkrosa som jag sett här i butik, jag vet inte om de slutat tillverka den ljusrosa? I vilket fall så har jag fått de jag ville ha och är super nöjd. Men något fynd var det inte, runt 500:- st betalade jag för dessa, men några hundringar sparade jag ifall jag köpt dessa i butik så det är ju alltid något.

Postat av: bella

åh, tänk när man var så liten och hade sånna rosa saker! hoppas dina barn ska trivas i det :D



ja, pink är nice ^^

2008-10-11 @ 14:55:12
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: