Ramar

Ett stort collage med fotografier i ramar med familjemedlemmar där både min och M:s familj är med på skulle jag vilja göra. I hallen tror jag skulle passa finast.
Skulle vilja ha svarta i olika storlekar blir nog snyggast
Tycker det är jättefint när man kommer hem till någon med mycket fotografier i sitt hem, för det blir så mycket personligare intryck.
Om jag sätter upp olika fotografier på var och en på min + M:s familj inklusive M, jag och Elwira så blir det 15 pers (snart 16 med bebis V också) så det blir lite fotografier och det kommer förhoppningsvis bli jättefint.
Måste samla ihop fotografier också och framförallt framkalla bilder, jag blir så dålig på att göra det när man har digital kamera.
Och så vill jag köpa nya ramar med "fot" så man dessutom kan ha fotografier på vänner & släktingar hemma.
En ram som den man kan ha tre bilder i skulle jag vilja ha till ultraljudsbilderna, för de ligger just nu bara i en pärm.
Att ha fotografier synligt är något jag verkligen saknar, dags att börja samla ihop bilder och sedan skaffa ramar.





Ramar från IKEA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: