*PUH*!

Trodde det skulle bli en lugn dag idag, men så fel jag hade! Nu är det nog första gången jag sitter ned sedan i morse vid frukosten.
Har varit en hel galen dag med massor besök på diverse möbelbutiker som EM, IKEA, MIo mfl och letat soffa och säng.
Nu ska vi vara inne i lägenheten i morgon, och vi måste ha en ny säng för den vi har nu är för hård samt att M:s syster ska ha den kvar (det är hon som flyttar in i vår gamla)
Så jag har typ fått i mig frukost (som tur var) två varm korvar på en grill och godis och kex idag, varit fullt med att åka runt samt packa klart.
Har varit smått galet i varjefall och nu är jag helt slut i kropp och knopp... håller på att tvättar dessutom nu och M är i nya lägenheten och lastar in saker, ja nu såhär sent!
Och jag som trodde att den här flytten skulle bli så planerad och bra, eller hur! Men vi har fått mycket gjort idag så det känns skönt trots att jag är totalt utmattad.
Jag tänker på dom som flyttar ofta- hur orkar man? Själv har jag flyttat en gång med familjen när jag bodde hemma.
Sen flytten hit till Västerås var ju ingen big deal, för det var mestadels kläder och skor som jag tog med =)

Nej, ta tag i tvätten och sen duscha.... zzz kommer somna i duschen tror jag.

GOD NATT!


Postat av: Therese

Håller med dej, flytta är tiktigt pain in the ass. Flytten från föräldrarna gick ju rätt smidigt för då had ejag nästan ingenting men att flytta från min lägenhet till huset, packa och hålla på det står jag gärna över igen. Trevlig helg!

2008-10-04 @ 09:50:15
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: A H R É N

Hittade ni nått?

2008-10-04 @ 10:51:30
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: