Pink Hunter

Jag har ju redan ett par rosa gummistövlar med störning från Viking, men dessa var snäppet finare, i just den här bubbelgumsrosa färgen! Men två rosa par är väl lite överflödigt....?
Har även hört att Hunter gör gummistövlar till barn också,och det måste jag kolla upp, för M avskyr alla gummistövlar till barn, så ett par snygga är inte det lättaste att hitta tror jag men vi har ju ett tag på oss att leta, jag menar lillan är ju bara fem månader nu ;)
Åh men jag är kär i dessa rosa gummistövlar- till mig! (och spana in de silvriga- coola! finns i andra färger också)


Bild: Brandos

Postat av: Dress Like a Princess

Ååh de rosa va grymma :)

2008-10-08 @ 07:56:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: