Och så var det Fredag

Har varit trött redan från start i morse men blev piggare efter lunch men sen har jag gått omkring och gäspat hela dagen. Var ute en stund idag och hängt i M:s butik men inget blev jag piggare av idag.

Ätit kyckling med M nu ikväll och proppat i mig en MASSA choklad hela dagen för då blir man ju pigg för stunden ;) Tänkte kolla på någon film nu ikväll men jag tror faktiskt jag ska ta ett skönt bad och sedan dra på sovmasken och sussa faktiskt, för jag tror jag har lite sömnbrist just nu.
Men jag får skylla mig själv eftersom jag gått och lagt mig så sent på sistonde.
Vill vara pigg nu till helgen då vi får två besök förhoppningsvis :-)

Så badkaret nästa då.

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: