Jösses!

Elwira äger förstårs ingen egen mail men jösses, idag fick hon reklam fast till min mail. Man tycker att de borde kolla upp med personnumret lite bättre kanske. Såhär stod det;

" Hej elvira!


Just nu får du en snygg väska eller randig topp
om du beställler 5 nr av Veckorevyn. 

Klicka här för din väska eller topp! "


Ja för det är ju bäst att börja läsa veckorevyn i så tidigt stadie som möjligt och jag undrar om hon ska välja väskan eller toppen ;-)

Postat av: Anna

Haha, va roligt. Tycker nog att hon borde välja väskan, kan kanske få plats med en blöja i den*ler*



Svar: ajdå, hur tjockt hår har du egentligen då:)?? Jag har väldigt tunt hår, önskar att jag hade tjockare och längre:(

2008-10-20 @ 23:01:16
URL: http://norskans.blogg.se/
Postat av: Malla

Haha, i mitt mail därifrån stog det "Hej Karin".

Ehh, och vem f*n är karin?!?! Min mormor i och för sig men hallå! Allers är väl kanske lite mer lämpad till henne än veckorevyn tror jag...Haha

2008-10-21 @ 23:24:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: