Hösten vart är du?

Hu! vilket väder det är ute, inget kul alls. Här har det regnat enda sedan igår kväll och hela natten lång men nu har det även börjat komma något snöliknande blask från himlen.
Är precis hemkommen och det är verkligen inget trevligt ute, kallt och ruggigt och nu är jag lite smått frusen.
Om vi ska ut igen senare så åker ett par extra strumpor och gummistövlar på istället för skoletterna.
Nej, jag vill ha skönt höstväder med sol! vart har hösten tagit vägen? nu har det blivit något tråkigt mellanting.

Något som alltid gör en glad-trots väderlek är då lilla Elwira, så söt så jag vill äta upp henne ibland! Hon busar runt och ålar sig framåt och rullar en massa för att ta sig någonstans, nu kan man inte lämna henne och varaborta en minut, för då har hon rullat iväg någonstans som hon inte bör vara på :-) tänk att en sådan liten varelse kan göra en så glad.
på tal om glad nu är Elwira hungrig och då blir hon mindre glad, så food-time är det som gäller nu.

Postat av: emelie

okeej gud vad fin hon är! hur är det att vara ung mamma ? berätta gärna, är oxå sugen på barn men ska nog vänta några år till kram

2008-10-31 @ 14:03:52
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Ingela

Visst är det underbart med barn! Hade jag vetat hur mycket mitt liv berikas av barn och hur tillvaron förgylls så hade jag skaffat barn tidigare! :-)

2008-10-31 @ 16:27:33
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: