Guten morgen!

Här har solen precis börjat kika fram och det verkar bli en solig söndag idag- härligt! Ska ev gå ut med M och Elwira på en promenad senare, ska bli skönt för just nu är jag lite trött och seg.
Gröt med mjölk och hemma gjord svartvinbärssylt och mackor har jag fått i mig och jag känner mig så nyttig varje gång jag äter gröt.Havre grynsgröt med psylliumfrön (krångligt namn det där) och krossat linfrö i, blir nästan precis som pappas gröt :-)

Tvätta och städa ska göras här idag, kartonger och Ikea kassar måste ner i källaren och så börjar tvättkorgen bli full samt att det ligger saker nästan överallt just nu- ja det finns att göra idag om man säger så.

Något gott att äta måste fixas också, får se vad det blir. Har varit sugen på att baka bröd i några dagar nu så det ska jag nog göra. Huslig passar in på mig idag ;-)

Ha en skön söndag!


Postat av: Therese

Hihi, ja fröken duktig:) Nybakat bröd, finns ju nästan inget bättre. Trevlig söndag!

2008-10-12 @ 11:11:09
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Mycket som står på schemat:) Ha en fin Söndag:-)!

2008-10-12 @ 11:13:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: