Bubble me

Såg att en gammal favorit sida som jag shoppade rätt många gånger ifrån förut nämligen Bubberoom har satt igång igen.
Sidan har varit nerlagd hur länge som hellst och jag hade trott att den skulle försvinna helt, men icke! Kikat runt lite snabbt och det finns ganska mycket fint, trots att sidan fortfarande uppdateras och fler produkter/märken ska in.
Mina favoriter är Manoush & Pimpinette bland annat...

Hittade ett RIKTIGT fynd på sidan som var helt o tippat nämligen denna svarta underbara klänning med puffkjol från Betsey Johnson för 1799:- ord.5999:- (!) finns dock bara i stl 8 och 10 kvar (förmodligen amerikanska storlekar) så det är kört för min del på den fronten. Men vilket fynd det skulle vara!




Från Bubbleroom

Postat av: GucciMama

Jag var inne där häromdagen och dem hade tyvärr inte. Bara killnallen :-( De har en stor utförsäljnig så det kanske kommer in nya när rean är över. Ska hålla ögonen öppna :-)

2008-10-29 @ 23:06:13
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: