Aldrig mer H&M

Köpte för ett tag sedan ett gäng med bodys från H&M och det misstaget tänker jag inte göra om. Har bara haft en body sedan tidigare därifrån och den var i stl 50 som hon hade på sig en gång på bb så jag tänkte nog inte på hur kvalitén var på den.
Men efter bara en användning så töjer sig bommullen eftersom tyget är så tunt och väldigt dålig kvalitet. Ett par klänningar hon har därifrån är däremot helt okej i kvalitén sådant kommer jag fortsätta köpa men aldrig mer bodys i från den budgetkedjan, det finns många andra. jag tycker Lindex och ellos har bra bodys för en lite mindre slant.

Postat av: Ingela

Trist när det blir så där! Vi har ärvt väldigt mycket kläder till Ida och har inte tänkt på kvalitén på H&M:s bodys. Men det var bra att du varnade för dem!



2008-10-31 @ 16:24:39
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Rebeccas.se

Var det från de där paketen i flerpack? De är inte så bra, men övriga bodysar från H&M är faktiskt bra. Lite små i storlekarna bara tycker jag.

2008-11-01 @ 10:42:13
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: