Lite klös ska det va ibland

Jag tycker det är supersnyggt att ha någon ut stickande accessoar eller detalj som syns och den rosa kjolen är en sån som passar året runt, när det är varmare med brunbrända ben eller som nu på hösten med strumpbyxor, läckerbit där!
Och kjolen med leopard tryck som det är lite klös i ;-) som just precis gör så att outfiten får lite klös (precis som mina leopard tights jag hade på mig häromdan) 

Och den flerfärgade clutchen är ju helt underbar, kolla vilka härliga färger är hel galen i hela den kombinationen av färger- så snyggt! Tänk vad den skulle liva upp den mest trista outfiten, till ett par enkla jeans och en basic topp så är man vardags snygg eller till den lilla svarta o stiletto så är man snygg på festen eller middagen på ett kick.
Eller till den skira kräm färgade blusen- så fint! 



Bilder: Asos


Postat av: Sofie

Hej. Vilken fin blogg du har och en jätte söt liten dotter. Min dotter är född 1 dag efter din! ha det bra.

2008-10-14 @ 11:28:03
URL: http://mammatillfelicia.blogg.se/
Postat av: Therese

Så fina kläder och väskan vill man ju ha! Ha en skön dag!

2008-10-14 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: