Wake up light

Min väkarklocka på på mobilen ringer inte längre, vet inte vad som hänt. Förmodligen har jag kommit åt någon funktion på något väldigt konstigt sett, för när jag ställer mobilen på önskad tid ja då ringer den helt enkelt inte.
Ska gå in i någon telefonbutik och höra om dom kan hjälpa mig för vad jag än gör så fungerar det inte.
På tal om väckarklocka så skulle inte den här sitta helt fel, med ett ljus och ljud som gradvis ökar så man ska bli piggare och gladare av att vakna upp till detta. Och enligt tillverkaren har den medicinskt bevisade fördelar. 
En toppen bra present verkar det vara.

Jag har kikat på den några gånger men jag behöver den faktiskt inte eftersom vi har underbara lilla Elwira som fungerar ungefär som en stegvis ökande volym till väckarklocka! Så vi har en livs levande "wake up light" här hemma, ja hon lyser till och med ännu mer i mina ögon än vad den här lampan någonsin kan få till =)



Postat av: Ingela

Vi fick en Wake Up Light av min mamma i bröllopspresent. Och det är först nu som vi kan testa om den fungerar när det börjar bli riktigt M.Ö.R.K.T. David sover jättetungt och har svårt för att vakna så jag tror nog att den kan göra succé genom att jaga bort med melatoninet! Vi använder den som nattlampa till Ida eftersom det går att ställa in vilken lampstyrka man vill ha. Men precis som du säger så har vi också en livs levande liten väckarklocka som lyser. :-)

2008-11-16 @ 15:46:29
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Jag köpte den för ca 1,5månader sen och är jättenöjd. Man vaknar lätt av fågelkvittret och det är alltid ljust då man går upp. Rekommenderas. Köpte min på Clas Ohlson för 999kr.

2008-11-16 @ 20:58:33
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Jag köpte den för ca 1,5månader sen och är jättenöjd. Man vaknar lätt av fågelkvittret och det är alltid ljust då man går upp. Rekommenderas. Köpte min på Clas Ohlson för 999kr.

2008-11-16 @ 20:58:43
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Krisitna

En sån vill jag också ha :P

2009-01-03 @ 16:34:37
URL: http://amusebouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: