Same same

Har inte kunnat loggat in här på hela fm av någon anledning? alla andra sidor har fungerat men inte blogg... jaja.
Fick en kommentar här idag att jag hade likadana byxor på mig igår som Elin Kling, och det var jag så klart tvungen o kolla upp.
Och mycket riktigt enligt hennes blogg så hade hon på sig sina just igår, lite komiskt! Men jag hade ingen aning det. Om man ska vara riktigt petnoga- som jag är så kollade jag upp klockslaget då hon la in sin outfit bild och den var inlagd efter min, så tro nu inte att jag har härmat henne nu ;-) Köpte mina i Fredags dessutom, bloggen är beviset :)
Så det är helt enkelt Elin som inspirerats av mig *hohoho*

Skämt o sido, så det är ju kul att man som mamma ledig fortfarande har lite koll, för det Elin har på sig, ja då kan det ju inte vara fel ;-) för hon har ju snygg stil, inget snack om den saken- det är ju dessutom hennes jobb.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: