Pyjamas party ;-)

Fick hem de två söta pyjamasarna som vi haft sedan tidigare idag från ellos, fast nu beställde jag två nya i Elwiras kommande storlek.
Kvalitén är toppen för det priset! 149:- och de finns i grått och blått med.
Jag gillar när det är fot på pyjamas, annars blir hennes små fossingar kalla, och då får jag ha strumpor på som hon direkt tar tag i och drar av :-)

Hade ju beställt dessa byxor, men de var inte med i paketet och så stod det på följesedeln att de var slutsålda, attans jag som hade sett fram emot att få dessa eftersom såg så fina ut. Var inne på polarn o pyret idag och såg ett par byxor i manchester, rosa men inte alls den nyansen jag vill ha, men men inte så mycket man kan göra.
Men det är trist när det står att varan är slutsålt när man får paketet, det kunde man väl få reda på direkt när man la beställningen? men men.


Postat av: catya

supersött, snart ska jag ut och shoppa rosa små outfitar till min guddotter :)

ja, lite dålig service att det inte framkom att plaggen var slut

2008-11-10 @ 18:45:39
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: ella och elli

guuuud vilka söta kläder ! helt underbara

2008-11-10 @ 18:53:37
URL: http://wearegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: