Morgon gympa

En pigg och glad Elwira vaknade strax efter åtta i morse, den vanliga tiden som hon brukar vakna på så inga tårar idag, som det var i går.
Men jag tror jag vet varför hon vaknade så tidigt, för M och jag hade missförstått varandra och ingen hade gett henne en flaska innan vi själva gick och la oss, kan vara därför hon vaknade tidigt och var kinkig.
Men det var då och idag är det en ny dag och nya tag!
Elwira fick ligga i köket idag och köra ett morgonpass när vi åt frukost och hon tränar för fullt i sin "kryp position" är så kul att se och man blir varm i hela kroppen av hennes framsteg och hon är så fin att jag blir helt till mig, hur mycket känslor kan man ha egentligen för en sådan liten underbar varelse?

Idag funderar jag på om jag ska ta och åka till syster T och hälsa på över dagen en sväng, måste få tag i henne.
Tar en timme till Sthlm här ifrån så det är en alldeles lagom tågresa oh Elwira har åkt tåg förut och det verkar hon gilla, för det rör ju på sig och det är spännande!

Ha en skön söndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: