Killar som bloggar

Har fått några kommentarer av killar som även har bloggar de senaste dagarna, jättekul! Inte alltför ofta man stöter på en kill blogg.
Det är ju mestadels tjejer som bloggar så jag tycker det är kul att kika in på killars bloggsidor.
Min M skulle aldrig komma på tanken att börja blogga, det finns inget intresse för det så det är liksom inte hans grej.

Men jag ska kika vidare efter bloggande karlar för lite annan läsning kan vara trevligt ibland. Någon pappa blogg kanske?

Postat av: Ingela

Jag läste en pappablogg tidigare som var SÅ rolig, men tyvärr har han slutat blogga sedan han gått tillbaka till jobbet och slutat vara pappaledig. Hm...ska försöka komma på om det finns någon annan. Via Allt om barns hemsida kanske det finns någon?

2008-11-26 @ 12:51:38
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: