Jag ser det snöar!

Jösses nu har det börjat snöa en massa här för första gången i år! Om det nu nödvändigtvis ska snöa då ska det vara kallt och torrt i luften tycker jag, annars kan det vara.
Höll på att bli lite halvsur för att jag fortfarande inte fått någon mat i magen än och just som jag stod där i köket och tänkte ta fram stekpannan då kommer en ängel in genom dörren (M) med en påse med kinamat! trodde inte han skulle komma hem då så jag blev extra glad kan jag lova och min hunger stillades ganska fort. Supergott med biff,kyckling, grönsaker och ris, M åt friterade räkor och sötsursås.

Måste köra en repa på stan senare och in skaffa några nödvändigheter, skulle vara trevligt om det slutade snöa också.
Pratade med syster T förut och bestämde att jag åker till sthlm i morgon i stället för idag blev det lite sent, hade velat varit där vid lunch tid. Och till Nkpg ska jag komma till snarast möjligt hade jag tänkt, nu kommande vecka hoppas jag på.

Föressten, snöar det hos er?



GOTT var det!

Se så det snöar

Postat av: Ingela

Det set likadant ut här, det vräker ner. Tänk om det hade varit minusgrader så det inte töade bort, det hade varit mysigt!

2008-11-16 @ 13:29:53
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Karin

hehe har inte varit ut idag.. har en städ och dator och mys dag:) men ska snart ut och handla en sväng.. men ser VARMT ut! de som bor i huset bredvid är ute och trädgårdsfixar i bara tjocktröjor

2008-11-16 @ 14:22:34
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: