Home sweet home

Åh så skönt det har varit att varit iväg med Elwira i några dagar, men så skönt att vara hemma! Och älskade M som varit alldeles själv.
Och ni skulle sett Elwiras reaktion när hon så pappa, OJ så glad! hon blev helt till sig och log och skrattade och benen och armarna gick i hundra åtti, och pappa var minst lika glad att se henne :-) Han har busat och varit med Elwira hela kvällen och nu har hon fått flaska och pappa nattat så nu sover våran ängel som en stock.
Nu känner jag verkligen hur mycket jag saknat M, min fina fina älskling som jobbat och fixat med soffa och soffbord och andra bestyr när vi varit borta på "mini semester".

Jag känner mig så glad, ut vilad och pigg- som om jag varit iväg på spa nästan :-) det här var väl behövligt.

Många kramar till alla jag träffat när jag varit hemma, ni är helt de BÄSTA.

PUSS!

Postat av: Tess

Sött med M och Elwira :) ha en skön kväll i nya soffan. kram T

2008-11-22 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: