Gott & blandat


Den här underbara prinsess klänningen hade tagit helt slut på H&M:s webbshop, men såg igår att det fanns några kvar här i butiken på stan så idag norpade jag åt mig en, dock var minsta storleken 98 men det gör inte så mycket, för när hon väl kan använda den då så kommer den fortfarande var lika fin

Den här fleeceoverallen från laban med "inbyggda" strumpor och vantar kommer bli perfekt att ha under Elwiras windstopper overall från p.o.p. Eftersom den inte är fodrad utan enbart vindtät så blir det skönt med ett mellan lager i fleece för henne.


Maxi Mo:s mössor (maxi kids) är för mig oemotståndliga. Finns så många fina modeller och kvalitén är toppen bra.
Har letat efter just en sån här modell med en liten boll på huvudet för är ju också så sött!
 Enkel naturfärgad blir perfekt att variera med hennes övriga färgglada varianter.

Hittade även strumpbyxor som har både halksula samt knäskydd från samma märke (Maxi Mo) är inte var dag man ser sådana. Väldigt stora i storleken sa hon att de var och det märke jag nu när jag kom hem och plockade bort pappret. Men då kommer de säkert bättre till användning när Elwira kryper ordentligt =)
Jag köpte marinblåa och rosa men de fanns även i en röd nyans.Kvalitén känns bra, kanske snäppet bättre än de vi har från trumpette? återstår att se.


Den här klänningen har mer än 50% ull i sig och känns som en perfekt höst/vinter klänning hängde på H&Ms baby avdelning. Jag tycker inte den ser ut som en typisk H&M klänning, M trodde inte den var där ifrån först. Jättefin är den och klassisk variant med ett vinrött band med rosett som går att ta bort. Tycker den gråa nyansen tillsammans med den vinröda rosetten passar så fint ihop. Här kan jag även byta ut bandet till valfri färg för lite variation kan vara smart.


Postat av: Kristin

Jag stod och höll i den där grå klänningen med vinröda bandet idag, den är jätte söt.

2008-11-19 @ 20:02:02
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Sara och Johanna

Riktigt söta klänningar :)

är du intresserad av att köpa trendiga, handgjorda armband för ett rimligt pris? eller kanske bara följa med oss genom vårt UF år :)Titta gärna in på våran nya blogg och lämna en kommentar vad du tycker :) Tack!

2008-11-19 @ 20:12:21
URL: http://uniquebraceletuf.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt söt klänning! Den där gråa är klassisk och fin, den kan hon ha på julafton! =). Måste nästan köpa en sån till mitt framtida barn haha :)

2008-11-23 @ 11:11:21
URL: http://emmaslemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: